torsdag den 31. oktober 2013

Tillykke, også til Ea Jeppesen!

Kim Leine har nu modtaget Nordisk Råds Litteraturpris for romanen Profeterne i Evighedsfjorden. Et stort tillykke med prisen!

Ea, min forsvundne skolekammerat: Tillykke til dig også, for så vidt jeg husker, var det da dig, der fik øje på Kim Leines debutroman Kalak blandt alle de indkomne manuskripter, du havde fået besked på at afvise, mens du arbejdede som praktikant på Gyldendal.

Jeg håber, de sender dig lidt mere end en venlig tanke til jul!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, tak for det Jens Peter. Det er nemlig rigtigt:-)

Men jeg hedder nu Ea Jeppesen og jeg er ikke helt forsvundet;.)

Jens Peter Kaj sagde ...

Hej Ea.
For fanden, da! Jeg retter straks den pinlige fejl i dit efternavn.

Og det kan da godt være, at du ikke helt er forsvundet fra jordens overflade (puha!), men for mig er du da!

Knus fra Jens