tirsdag den 24. november 2015

Kun de bedste stykker

Til at begynde med sad vi bare i sengen og slubrede mit venstre forlår i os med en plasticske. Vi skiftedes til at tage. Jeg er ikke længere sikker på, hvem der begyndte, men det virkede som det rigtige at gøre. Hun havde tømt bestikskuffen ud i dobbeltsengen og havde fundet sin grønne yndlingsske.

Lidt efter lå vi med smøreknivene og filede nogle gode lunser af vores respektive fødder og fodrede hinanden med dem. Hun gav fra storetåen, jeg fra svangen. Vi tog kun de bedste stykker, sådan er kærlighed også.


Det var først, da hun begyndte at skære sine øjne ud for at sikre mig en ekstra lækkerbisken, at det faldt mig ind, det måske ikke var rigtigt af mig at lære hende hengivenhed af denne type.

Men det var kun en forvirring, jeg kunne intet lære hende.

Ingen kommentarer: