torsdag den 14. juli 2016

Døgner

Digtsamlingen Døgner udkommer den 23. august, hvorefter man gerne skulle kunne købe den via boghandlerne. Den er trykt, og hvis man gerne vil have fat i den allerede nu, kan den købes hos Solidaritets forlag i Griffenfeldsgade 41 på Nørrebro. Butikken er nemt genkendelig og hedder Solidaritetshuset.

Bogen koster 50 øre pr. side, hvilket så beløber sig 40 kr. i alt. Hvis man vil have den tilsendt, skal man nok betale for fragten, hvilket formodentlig er omtrent det samme.

Det er min første publicerede digtsamling, selvom jeg skrev mange digte som teenager og i det meste af min lange ungdom. Det er altså endnu en debut. Dem kan man ikke få for mange af, og jeg er glad.

Der er reception for udgivelsen i LiteraturHaus i Møllegade på Nørrebro den 23. august fra kl. 17.00. Om aftenen er der et oplæsningsarrangement samme sted fra kl. 20.00. Jeg ved ikke, om man kan få noget at spise i mellemtiden, ellers må man jo finde noget i en døgner, men drikkevarer plejer der at være nok af i det hus. Peder Frederik Jensen, Jonas Reppel og Mads Mygind kommer også og læser op om aftenen. Det skal nok blive spas.

Ingen kommentarer: